Spar tid og penger ved å la oss ta hånd om dine returer!

Ved å ta i bruk AG Respons på dine utsendelser, oppnår du følgende fordeler!

 

• Du sparer tid – slipper manuell oppdatering
• Du slipper å bekymre deg for at databasen ikke blir oppdatert
• Du reduserer portokostnadene – slipper å sende til de samme returene flere ganger
• Sikrer at utsendingene dine kommer frem og sikrer respons/inntekter
• Du slipper «rot»
• Vi makulerer returene dine

Vi hjelper deg å automatisere respons og retur ved å printe en strekkode på utsendelsen, som inneholder kundenummer og som er synlig i vinduet på konvolutten.

Vi tar imot returene dine, skanner inn kundenummeret og retur årsakene til Posten som f. eks. ukjent, utilstrekkelig adresse, flyttet, d.d, evnt. ny adresse, annet og Ikke hentet.

Vi leverer fil til dere med kundenummer og returårsak, på avtalt format, for slik at dere enkelt kan oppdatere databasen deres. Vi kan også kun ta i mot, telle og makulere utsendelsene dine dersom du ønsker det.

 

Produktark respons – retur